петък, 26 февруари 2010 г.

Део: Лора прекалява с наркотиците

Posted on 2:02 by Admin

"Лора прекалява с наркотиците и пиенето. Преди ни беше забавно да вършим штуротии, но тя прекрачи границата. Понякога ми се струва, че до мен стои непознат човек. нуждае се от помощ, а аз незнам какво да направя", изплаква на рамото на свой приятел водещият Деан Славчев.

Любимецът на тийнейджърките Део е сериозно притеснен за здравето на своята красива приятелка Лора. Дъщерята на Данчо Караджов сякаш нарочно се опитва да унищожи черния си дроб и тотално да съсипе организма си. Близки на звездната двойка с притеснение коментират, че чаровната блондинка почти всяка вечер взема огромни количества забранени стимуланти, полети обилно с алкохол.
"Моя работа е как си прекарвам свободното време. В момента правя нови песни, а клиповете ми се радват на голям интерес. Едва ли някоя надрусана тъпанарка може да прави толкова квалитетна музика", отвръща на удара Лорчето. Думите и явно не могат да заблудят най-близките и хора. Според тях певицата не спира да обикаля дискотеките в очевидно нетрезво състояние. Интересна особеност за Лора е, че тя хич не си пада по най-модерните столични барове, а предпочита да вилнее в по-малко популярни локали, където по-лесно може да се крие от любопитните очи.
"Лора никога не излиза да купонясва с Део. Събрала е групичка от пет-шест също толкова луди като нея приятелки. Тайфата не се уморява да се мести от бар в бар. Навсякъде се поръчват големи уискита, а дамите се подкрепят с „бяло" в тоалетните.
След това имат сили да скачат по краката на другите посетители, докато не ги изхвърлят насила", споделя, с условието да остане анонимен, приятел на известната блондинка. Напоследък тя опитва да пробие със зъби и нокти на музикалния пазар. Във връзка с това се снима за мъжки списания и даде няколко сълзливи интервюта заедно с баща си. фронтменът на "Сигнал" не се уморява да се хвали, че неговото гардже е най-доброто. В същото време Данчо Караджов е наясно с проблемите на дъщеря си но засега не взема никакво отношение. "Део се оплака на Данчо, че Лорчето съвсем е изпуснала юздите. Двамата открай време не се обичат, но сега са принудени да мислят заедно как да откажат палавницата от вредните навици", разказват близки на проблемното семейство. Самият Караджов на всеослушание обявил, че не желае да се меси в живота на щерка си. "Винаги съм възпитавал Лора да бъде самостоятелно момиче. Не исках да тръгва по моите стъпки, но тя реши да се занимава с музика и не съм я спирал. След това не бях особено очарован от връзката й с Део, но пак си замълчах. Сега се опитват да ме изкарат едва ли не лош баща защото не ме било грижа какви ги върши Лора. Тя е пълнолетна и знае как да се грижи за себе си. Слуховете, че прекалява с алкохола, са пълни глупости. Най-вероятно някои пикли на нейната възраст й завиждат за успехите и главичките им раждат вредни фантасмагории за поведението на дъщеря ми", убеден е изпълнителят на няколко легендарни рокаджийски парчета. Само допреди няколко месеца Данчо се хвалеше наляво и надясно, че съвсем скоро дъщеря му ще мине под венчило с Део. Тя обаче има съвсем други планове. "Вече живеем заедно с Део и това ни прави семейство и без да минаваме през тежките сватбени ритуали. Знам, че родителите ми искат да се омъжа, но засега нямам подобни намерения. Първо искам да успея в кариерата си. Участието в клиповете на чужди банди не ми е достатъчно", наежва се красивата певица. Тя едва не се разделя с Део преди около половин година. Двамата решават, че трябва да си дадат почивка за известно време, защото тежките скандали са се превърнали в тяхно ежедневие.
"Тогава разбрах колко много обичам Део. Бяхме се разбрали да не се виждаме няколко дни, за да си изясним нещата. Още на следващата сутрин след раздялата вече ми липсваше ужасно и бях готова да му се обадя. Добре че и той почувствал същата празнина и първи ми звънна. Винаги сме били либерални един към друг. Аз си излизам с моите приятели, той - с неговите. Пълни глупости са писанията, че ужасно много съм ревнувала Део. Досега той не ми е давал поводи, въпреки че винаги е заобиколен от фенки", споделя преди време Лора Караджова. Тя е убедена, че нейни познати, които й се пишат за първи приятели, се опитват да я очернят пред най-близките й хора.
"Нямам никакви проблеми с личния си живот. Обичам да купонясвам, но на моята възраст това е напълно нормално. Опитвала съм какво ли не, но гледам да не прекалявам. Део е доста по-буен от мен. Понякога му се чудя как успява да издържи да излиза седем вечери подред и да се прибира в шест сутринта", прехвърля топката към своя любим хитрото Лорче. Близки на двойката веднага се включват в интригата, споделяйки, че Деян съвсем не е в най-добрата си форма. Русият водещ ходи нервен от доста време заради липсата на сериозни професионални ангажименти. Един от най-мощните тв продуценти Нико Тупарев е добър приятел с Део, но явно не е впечатлен от способностите му пред камера. За русия шегаджия все не може да се намери подходящо предаване след като самият Део вече участва в няколко проекта, които се провалиха по една или друга причина.
"Не бързайте да ме отписвате. Имам достатъчно работа, защото постоянно ме канят да водя частни партита. Изкарвам добри пари и разполагам с повече свободно време. Надявам се с Лора да опитаме ново начало и да спрем поне за малко с глупостите. Вече съм на възраст и сериозно се замислям за дете", разкрива част от бъдещите си планове Деян Славчев.

No Response to "Део: Лора прекалява с наркотиците"

Leave A Reply