петък, 26 февруари 2010 г.

Рени: Фалшивият ми съпруг искаше да ме съсипе

Posted on 19:43 by Admin

Само продуцентите у нас решават кой да стане звезда

Рени е една от първите фолкзвезди у нас, която, за разлика от сегашните девойки в този бизнес, започва да записва професионално едва след повече от десет години стаж по туристическите лайнери, обикалящи из цяла Европа. Преди да започне този чергарски живот, изпълнителката на "Като птица" е била беквокал на дует "Ритон". Поводът за срещата разговора с Рени е наложилата се спешна оперативна намеса на няколкомесечния и син Аспарух. Чаровната майка разказа за първи път как се е чувствала след тази сложна интервенция, както и защо е трудно за доказани изпълнители като нея да се борят с неумолимите чалга терминаторки, превзели ефира.
- Рени, неотдавна минахте през тежко изпитание, наложи се спешно да оперират малкия ви син.
- Вече се поуспокоих малко и Аспарухчо е по-добре. Обаче съм силно огорчена, че голяма част от медиите се интересуват от някого само когато му се случи нещо лошо.
- Имахте проблеми още преди да се роди Аспарух?
- Причината за операцията на Аспарух не може да се свърже по никакъв начин с проблемната ми бременност. Вярно е, че минах през доста премеждия. Постоянно ми прилошаваше и не се чувствах комфортно. По време на третия месец от бременността бях приела покана да пея на откриването на нов СПА комплекс в Старозагорските минерални бани. Собствениците бяха уговорили и платили участието ми месец по-рано и дни преди датата на ангажимента влязох в болница. Не можех да се държа на краката си, бях толкова отмаляла постоянно трябваше да лежа, да спя... не можех да се позная. Сложиха ме на система, за да се възстановя. Два дни преди участието хората от екипа ми бяха много притеснени и дори обмисляха вариант да го поверим на някоя от моите колежки от Сърбия - Весна Змиянац или Неда Украден. От болницата тръгнах за Старозагорските минерални бани. Все пак смятам, че щом са ме поканили, аз съм длъжна да изпълня ангажимента си.
След като приключих участието си, се оказа, че собствениците искат допълнителна програма, този път с попфолк хитовете ми. Тогава си платиха допълнително и аз продължих още час и половина да пея. След това директно отидох отново в болницата.
- И все пак не спряхте напълно участията си след това.
- Най-голямото "бременно преживяване" беше на Нова година, когато заедно с екипа ми и семейството заминахме в Хисаря, където трябваше да пея в три заведения. В полунощ бързо напуснахме ресторанта, минути по-късно вече бяхме в линейката на път за Пловдивската болница. Оказа се, че съм получила кръвоизлив и отлепване на плацентата. Слава Богу, всичко с плода беше нормално.
- Раждането на децата ви отрази ли се на кариерата ви?
- Не бързах да имам деца на 20 или 25 години. В разцвета на силите и в най-хубавите мигове на младостта съм предпочела да работя сериозно, да пътувам, да осъществявам мечтите си. Радвам се, че сега имам твърда маса от почитатели. Те не са от тези, които две седмици са например фенове на Ивана, след това на някоя друга и пак обратно.
- Съжалявате ли, че не сте толкова нависоко в стълбицата на най-актуалните изпълнители?
- Продуцентските фирми решават за музикалния пазар у нас. Тъй като новите изпълнители, които се появиха в последните 3-4 години, са на минимални проценти в договорите си, фирмата предпочита да лансира повече тях, за да печели. Затова те са най-излъчвани, имат най-много клипове и участия.
Изпълнителите, които попаднахме първи в музикалните компании, останахме на заден план. Затова не поднових договора си при новите условия на фирмата продуцент, а станах самостоятелен изпълнител. И други направиха така - Десислава и Таня Боева.
Много ни е трудно но знаем, че работим единствено за себе си. Преди години приятели бяха звънели в "Пайнер", за да ме поканят на участие чрез фирмата. Оттам са им казали че съм много заета и са предложили моя колежка, която днес е много активна по медиите. Това продължава и днес.
- Харесвате ли някоя от младите си колежки?
- Повечето от певиците в момента си приличат и не може да ги различиш коя коя е. Аз се радвам, че не приличам на никоя и не подражавам на никоя, дори и в световен мащаб. Младите колежки започват масово копиране на визия и клипове от световния опит. Аз имам своята индивидуалност. Когато преди години с Десислава бяхме на турне и екипът в автобуса с който пътувахме, я караше да имитира различните певици, тя призна, че единствено не може да имитира мен като глас.
- Убиват ли музикалните фирми своите звезди?
- У нас продуцентът решава кога да станеш звезда, кога да не си, колко пъти ще те излъчват в ефир, дали ще имаш участия, колко ще печелиш. Много от колежките са на ръба на оцеляването, но продължават да стоят в музикалните компании, защото ги е страх да продължат сами. Тъжно е да гледаш уважавана певица, която принуждават да се разсъблича или да прави скандални изказвания, само и само някой да и обърне внимание.
- Кой е бил най-големият удар, който сте понасяли в кариерата си досега - публичното изливане на помия от страна на фиктивния ви съпруг Желко или друго?
- Смятам, че това наистина беше много грозно. Всичко, което се изписа тогава, както и действията на Желко, с които се опита да заблуди всички хора, беше най-големият удар в живота ми.
С Желко имах фиктивен брак, за да мога да получа виза, с която да пътувам в Швейцария, за да работя. Тогава визата беше много скъпа и аз му плащах редовно всеки път, когато трябваше да я подновя. Когато започнах да правя кариера в България и видях, че ще имам успех тук и няма да пътувам повече да работя в Швейцария, нормално поисках да разтрогна фиктивния си брак. Тогава той осъзна колко пари ще загуби и започна да дава интервюта, да разказва някакви измислици за мен. По този начин той ми направи още по-голяма реклама, макар че се бе зарекъл, че ще съсипе кариерата ми. Но не успя.

No Response to "Рени: Фалшивият ми съпруг искаше да ме съсипе"

Leave A Reply