петък, 26 февруари 2010 г.

Колят агне за Борис Галчев

Posted on 2:10 by Admin

С агне ще отпразнуват в Добринище трансфера на Борис Галчев в ЦСКА. Румънският специалист Йоан Андоне реши да даде шанс на нисичкия халф през пролетния сезон и това предизвикало масов възторг в родното село на футболиста.
Най-радостен е бащата на футболиста, който е върл цесекар. Именно той е решил да заколи агне и да почерпи роднини и приятели за най-важното събитие от живота на семейството и за една сбъдната мечта. За 18 месеца Галчев мина от селските стадиони на аматьорския футбол през "Пирин" (Благоевград) и стигна до мечтата си - ЦСКА.
"Бях готов пеш да вървя от Добринище до София, за да играя за любимия си отбор - разкрива Галчев. - Когато треньорът Андоне каза, че може и да бъда освободен, си помислих как всички на село ще ми се смеят. Сега съм зареден с амбиция да му покажа, че няма да сбърка с привличането ми. Допреди година и половина ритах по селата във "В" група, а сега трябва да гоня титла и купа с ЦСКА. Не е лесно. Направих много бърз скок в кариерата си и това ми пречи да се отпусна напълно. Може би съм превъзбуден повече, отколкото е необходимо."

No Response to "Колят агне за Борис Галчев"

Leave A Reply