четвъртък, 4 март 2010 г.

Анн Джи: Не съм правила секс с Клюна

Posted on 2:36 by Admin

"Не съм правила секс с Клюна. Когато бяхме гаджета, аз бях едва на 16.

Не се чувствах готова за секс, любовта ни беше чисто платоническа", признава поп певицата Анн Джи. Антон Милтедов-Клюна бил първото гадже на красавицата.

Той целунал за пръв път запалената по фитнес фурия. Двамата така и не стигнали да креватни акробатики, тъй като красавицата била още невръстна. Пред приятели Анн Джи разкрила любопитни подробности от връзката си с престъпния бос.
„ Той беше много добър и мил човек. Караше ме 24 часа в денонощието да се чувствам специална. Разсмиваше ме постоянно, водеше ме по кафета и ресторанти потъва в сладки спомени сексфурията. Тя сериозно завъртва главата на три години по-възрастния от нея Клюн. Антон иска постоянно да прекарва времето си с невръстната русокоска. „Беше ме поставил на пиедестал, постоянно се грижеше за мен. Времето ми с негов като от приказка", запазила е топли чувства към първата си любов Анн Джи. Въпреки това връзката им си имала своите сериозни проблеми. Чаровната певица усеща, че приятелят и се занимава с нередни неща.

Тя побързва да се дистанцира от престъпният бос. "Той криеше от мен с какво се занимава, но аз разбрах. Беше на 20 години, а ме водеше все по скъпи ресторанти. Усещах, че се занимава с нередни неща", казва красавицата. Тя споделя с родителите си притесненията си. Връзката и с Клюна е възприета много негативно от родителите на "Мис Фитнес". Те налагат тотална забрана на дъщеря си да не припарва до Антон Милтенов. "Родителите ми ми казаха да не се виждам повече с Антон. Аз ги послушах, но година след това чувствата ми проговориха отново. Не можех да го забравя", откровеничи красавицата. По зла случайност влюбените не се събират задълго. Красавицата не може да преодолее скрупулите си относно дейноста на Милтенов. До ден днешен певицата пази прекрасни спомени от връзката си с него. "За Антон аз бях идеалната жена. Когато ме видеше, винаги ме обсипваше с комплименти. Беше сигурен, че няма да намери по-подходяща половинка от мен", спомня си чаровната певачка.

No Response to "Анн Джи: Не съм правила секс с Клюна"

Leave A Reply