неделя, 28 февруари 2010 г.

Блондинката Колийн: Рууни ме оковава с белезници

Posted on 22:48 by Admin

Звездата на "Манчестър" Уейн Рууни е истински звяр в леглото. Това разкрива в сензационно интервю миловидната му годеница Колийн. "Той иска от мен доста нетрадиционен секс. В началото това ме притесняваше, но вече между нас цари пълна хармония", признава блондинката.

Колийн твърди, че Уейн си падал по садомазохистичните изпълнения. Обичал да я оковава в белезници, да връзва краката и за леглото и да я обладава напълно неподвижна.
"Боли ме, стена от болка, но търпя, защото знам, че го прави от любов, а не защото е животно", отсича всеотдайната приятелка на нападателя. Признанията на Колийн скандализираха добрия вкус във Великобритания. Не закъсняха и коментарите на колеги на Рууни.

"Свикнал съм да гледам на Уейн като на някакво бебешорче - свито и затворено в себе си. А ето какво се криело зад тази повърхност", казва треньорът на "Манчестър" Алекс Фъргюсън.

No Response to "Блондинката Колийн: Рууни ме оковава с белезници"

Leave A Reply